Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Inspektorat ZUS w Tczewie - niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów

Szanowni Państwo,

Od 3 lutego br. do odwołania ? w związku z sytuacją epidemiczną ? w Inspektoracie ZUS w Tczewie niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów.

 Wnioski oraz dokumenty można składać bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS do specjalnej skrzynki na dokumenty.

Najbliższe placówki ZUS, w których możliwa jest bezpośrednia obsługa klientów to:

Inspektorat w Pruszczu Gdańskim

Inspektorat  w Malborku

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.

Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.?pt.) w godzinach 7:00?18:00.

Do Państwa dyspozycji są również specjalnie infolinie:

  • pod numerem tel. 22 11 22 111 do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym, czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia,
  • pod numerem tel. 22 290 55 00 do obsługi spraw związanych z Polskim Ładem i rodzinnymi świadczeniami ? Rodzina 500+ oraz rodzinny kapitał opiekuńczy, dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 8.00 -15.00.

 Z wyrazami szacunku

Alina Łepkowska

koordynator ds. komunikacji społecznej i edukacji

Banery/Logo