Konkurs na stanowiska dyrektorów: Zespołu Kształcenia Podstawowego i Przedszkolnego w Małej Słońcy i Zespołu Szkół w Subkowach
6 marca 2023
Konkursu na stanowiska dyrektorów: Zespołu Kształcenia Podstawowego i Przedszkolnego w Małej Słońcy i Zespołu Szkół w Subkowach - szczegóły na stronie bip.subkowy.pl - link
Organ prowadzący szkołę: Gmina Subkowy, adres: 83-120 Subkowy, ul. Józefa Wybickiego 19 a
Nazwa i adres szkół, których dotyczą konkursy:
Zespół Szkół w Subkowach, ul. Zamkowa 2, 83-120 Subkowy
Zespół Kształcenia Podstawowego i Przedszkolnego w Małej Słońcy, ul. Długa 1, 83-120 Mała Słońca
- Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz.U. z 2021 r. poz. 1449 ze zm.)
- Zgłoszenie do konkursu winno zawierać (zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej):
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcja funkcjonowania i rozwoju publicznej szkoły. Jeśli kandydat planuje przedstawić komisji konkursowej koncepcję funkcjonowania i rozwoju placówki w formie multimedialnej zobowiązany jest do złożenia w kopercie, zawierającej wymaganą dokumentację oprócz pisemnej koncepcji również prezentację multimedialną. Prezentacja multimedialna winna być zbieżna z koncepcją złożoną na piśmie;
2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informacje o:
- a) stażu pracy pedagogicznej ? w przypadku nauczyciela albo
- b) stażu pracy dydaktycznej ? w przypadku nauczyciela akademickiego albo
- c) stażu pracy, w tym stażu na stanowisku kierowniczym ? w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
3) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
- a) imię (imiona) i nazwisko,
- b) data i miejsce urodzenia,
- c) obywatelstwo,
- d) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 2 lit. a ? c: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6) w przypadku cudzoziemca- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ? kopie:
- a) dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub
- b) dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
- c) dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
7) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289 ze zm.);
11) oświadczenie o dopełnienie obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust 1 i ust 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342) ? w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;
12) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela;
13) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego ? w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
14) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. ? Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762 ze zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. ? Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.);
15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
16) oświadczenie ? zgoda na przetwarzanie danych osobowych (klauzula dołączona do ogłoszenia).
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, z podaniem danych osobowych kandydata (imię i nazwisko, adres do korespondencji, telefon kontaktowy) oraz z dopiskiem ?Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Subkowach? lub ?Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Kształcenia Podstawowego i Przedszkolnego w Małej Słońcy?w terminie do dnia 20 marca 2023 r. do godz. 15.15 w sekretariacie Urzędu Gminy w Subkowach ul. Józefa Wybickiego 19 a. W przypadku wysłania ofert pocztą na adres: Urząd Gminy w Subkowach, 83-120 Subkowy, ul. Józefa Wybickiego 19 a ? decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
- Dopuszcza się również możliwość składania ofert w postaci elektronicznej na adres: /5y3y3m6itu/skrytka . Termin składania upływa w dniu 20 marca 2023 Oferta składana w postaci elektronicznej powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty. Kandydat jest obowiązany przedstawić komisji konkursowej w dniu konkursu oryginały dokumentów, przekazanych drogą elektroniczną.
- Konkurs zostanie przeprowadzony nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od upływu terminu składania ofert. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie telefonicznie oraz w formie pisemnej.
- Wszelkich informacji udziela inspektor ds. organizacji i kadr w Urzędzie Gminy w Subkowach tel. 58 536-85-01 wew. 41. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Subkowy odrębnym Zarządzeniem.
Wójt Gminy Subkowy
Mirosław Murzydło